نام دوره: طراحی و پیاده‌سازی مدل‌های سه‌بعدی

طراحی و پیاده‌سازی مدل‌های سه‌بعدی
230 ساعت
حضوری
نام دوره:
طراحی و پیاده‌سازی مدل‌های سه‌بعدی
معرفی دوره:

مدل‌سازی سه‌بعدی یعنی یک شی سه‌بعدی را قبل از اینکه بسازیم، داخل نرم‌افزاری شبیه‌سازی کنیم. این شی می‌تواند شکلی ساده یا مدل‌های پیچیده چندضلعی باشد. با توجه به فرمت مدل‌سازی، اشیای دنیای واقعی را می‌توانید به داخل نرم افزار اسکن کرده و سپس با توجه به مقیاس مورد نظر، آن را دست‌کاری کنید تا برای خروجی مورد نظرتان مناسب شود.

امروزه مدل‌سازی سه‌بعدی تقریبا در همه صنایع پیشرو، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از صنایعی که از مدل‌سازی سه‌بعدی استفاده می‌کنند عبارتند از:

در صنعت فیلم و تلویزیون:
برای ایجاد شخصیت‌ها، اشیا، محیط‌ها، انیمیشن‌ها و عناوین فیلم‌ها و تبلیغات از مدل‌سازی و کاراکترهای سه بعدی استفاده می‌شود.

ساخت بازی‌ها:
برای جلوه‌سازی و ایجاد شخصیت‌های بازی نیز از مدل‌سازی سه‌بعدی استفاده می‌شود. بسیاری از روش‌های ساخت آن‌ها شبیه به روشی است که در فیلم و تلویزیون استفاده می‌شود.

معماری:
برای ایجاد تصاویر تعاملی از ساختمان و سازه‌ها از مدل‌سازی استفاده می‌شود. بسیاری از معماری‌ها از مدل‌سازی CAD سه‌بعدی برای ساخت و ساز واقعی استفاده کرده‌اند.

مهندسی:
مهندسان برای ایجاد طرح‌ها در مقیاس بزرگ که بعدا در محیط CNC یا به صورت دستی پیاده‌سازی می‌شوند از مدل‌سازی سه بعدی استفاده می‌کنند.

مدت زمان دوره:
230 ساعت
پیش نیاز دوره:

ندارد

نحوه برگزاری دوره:
حضوری
زمان بندی و هزینه دوره:

برای اطلاع از هزینه و تاریخ شروع دوره لطفا به تقویم آموزشی مراجعه نمایید.

سرفصل دوره:

در این دوره با نرم‌افزار‌های متعددی آشنا، و کار خواهید کرد.
برای اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس بگیرید.

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.