نام دوره: مدیر SEO

مدیر SEO
220 ساعت
حضوری
نام دوره:
مدیر SEO
معرفی دوره:

مدیر سئو که در انگلیسی اصطلاحا به آن Head Of SEO هم گفته می‌شود، شخصی است که در شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ مشغول به طراحی استراتژی و بهینه‌سازی پروژه‌های سایت است! در واقع این فرد قادر است که با استفاده از دانش و تجربه‌ای که در زمینه موتورهای جستجو یا Search Engines دارد، بهترین راه‌حل‌ها را برای کسب و کار شما ارائه کند.

اگر قصد دارید که یک کمپین بازاریابی آنلاین یا همان دیجیتال مارکتینگ راه‌اندازی کنید، به طور قطع یک مدیر سئو حرفه‌ی قادر است که در رشد کسب و کار شما فعالیت زیادی به خرج دهد و نتیجه را به بهترین شکل برای شما رقم بزند. این شخص با در اختیار داشتن یک تیم بازارابی و تولید محتوا حرفه‌ای می تواند به کسب و کار شما کمک کند که به بهترین شکل به نتیجه برسید.

به صورت کلی نتیجه تلاش‌های مدیر سئو حرفه‌ای به افزایش ورودی سایت از موتور جستجوی گوگل و یا دیگر موتورهای جستجو ختم می شود که نتیجه آن هم افزایش میزان فروش، افزایش تعداد مشتریان بالقوه، افزایش آگاهی از برند و … است! هرچقدر که صفحات شما مهم‌تر و یک پروژه‌ی سخت‌تر باشند، به مدیر سئو بهتری نیاز دارید.

در فرآیند عملیات سئو همچنین مدیر موظف است که به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهد که چه میزان پروژه پیشرفت یا پسرفت داشته و مسیر کلی پروژه به کدام سمت است. اگر این موضوع اصلاح شود، احتمال این که برنامه‌تان موفق‌تر باشد و سریع‌تر به هدف برسید، بسیار بیشتر است!

مدت زمان دوره:
220 ساعت
پیش نیاز دوره:

آشنایی با اینترنت

نحوه برگزاری دوره:
حضوری
زمان بندی و هزینه دوره:

برای اطلاع از هزینه و تاریخ شروع دوره لطفا به تقویم آموزشی مراجعه نمایید

سرفصل دوره:

بررسی SEO

کار با Search Engines

کار با Keywords

کار با On Page SEO

کار با Off Page SEO

ساخت لینک

کار با ابزارها

بررسی Blackhat SEO

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.